Om föreningen

Lärkängens Fritidsträdgård är en ideell förening med ca 80 medlemmar och odlingslotter. Vi finns i Danderyd och har varit verksamma sedan 1981.

Träffa styrelsen

Det är kul att sitta i styrelsen, och det finns alltid plats för engagerade personer. Är du intresserad så kontakta valberedningen för att ta reda på mer.

Ordförande

Susanna

Susanna är ordförande och har tidigare varit kassör och sekreterare. Hon valdes även som ombud till koloni-trädgårdsförbundet på årsmötet.

Marcus

Marcus har byggt och ansvarar för föreningens webbplats. Han valdes även som ombud till koloniträdgårdsförbundet på årsmötet.

Kim

Kim är även en av föreningens mentorer för nya medlemmar.

Ordförande

Kim

Kim är även mentor för nya medlemmar.

Övriga roller

• Valberedning
    Philip Ottosson, Linnea Gille

• Uthyrning
    Marcus Boberg

• Webbplats
    Marcus Boberg
  • Revisor
    Andzelika Claesson

Hitta till vår trädgård

MED BIL så ligger koloniområdet i hörnet Skogsviksvägen, Klockargårdsvägen, bredvid nybyggda Klockarängen.

MED BUSS från Mörby centrum tag buss 602 och kliv av vid Rinkeby södra. Restid cirka 5 minuter.